Leviton rondt integratie van Brand-Rex af

Leviton maakt bekend de integratie van Brand-Rex in haar organisatie te hebben afgerond. De merknaam Brand-Rex verdwijnt; alle activiteiten van de organisatie worden voortaan onder de merknaam Leviton uitgevoerd.

brand-rex-logo Brand-Rex is een fabrikant van onder andere datacenterbekabeling en actief in zowel Europa, het Midden-Oosten als Azie. Het bedrijf werd in 2015 door Leviton overgenomen, waarna de Britse fabrikant onderdeel werd van de Leviton Network Solutions divisie. De integratie die van Brand-Rex in Leviton die hierop volgde is nu afgerond.

Consistentere gebruikerservaring

"Deze integratie stelt ons in staat een meer consistente gebruikerservaring te bieden. Als voorbeeld: Leviton's populaire eXtremeAtlas X1, QuickPort, HDX en e2XHD producten zijn nu overal in Europa op voorraad en leverbaar", legt Ross Goldman, Executive Vice President en Algemeen Directeur van Leviton Network Solutions, uit. Goldman geeft aan dat door de integratie een business ontstaat met een wereldwijd bereik.

Leviton produceert ook gespecialiseerde bekabeling voor defensie, de railsector, automotive industrie en ruimtevaart in zijn productiefaciliteit in het Britse Leigh. Deze activiteiten zullen de merknaam Brand-Rex blijven dragen.

Dossiers
Lees ook
Apple's nieuwe datacenter in de Eemshaven levert 150 tot 200 banen op

Apple's nieuwe datacenter in de Eemshaven levert 150 tot 200 banen op

Al langer is duidelijk dat Apple een nieuw datacenter gaat bouwen in de Nederlandse Eemshaven. De komst van de locatie is goed nieuws voor ons land. Het datacenter levert 150 tot 200 banen op. Dit bevestigen bronnen in de Eemshaven aan RTV Noord. Het is niet officieel bevestigd dat het nieuwe datacenter in de Eemshaven inderdaad eigendom is van A1

Security, beschikbaarheid en uitwijk zijn grootste uitdagingen voor datacenters

Security, beschikbaarheid en uitwijk zijn grootste uitdagingen voor datacenters

Security, beschikbaarheid en uitwijk zijn voor datacentereigenaren en -beheerders de grootste uitdagingen. Dit blijkt uit onderzoek onder 444 IT-professionals. Het onderzoek is uitgevoerd door Telindus. IT-professionals geven in het onderzoek aan waar volgens hen de hoogste prioriteit ligt in het datacenter. De resultaten van het onderzoek liggen1

Google investeert 55 miljoen euro in windenergie

Google investeert 55 miljoen euro in windenergie

Google investeert 55 miljoen euro in de ontwikkeling van windmolens in de Amerikaanse staat Texas. De windmolens zijn bedoeld om de CO2-emissies die door traditionele energiebronnen worden geproduceerd te compenseren. Google drijft zijn datacenters en kantoorpanden niet aan met windenergie, maar maakt gebruik van lokale traditionele energiebedrij1