Klanten van Britse colocatie provider krijgen jaar gratis dienstverlening bij stroomstoring
De Britse colocatie provider Volta garandeert klanten die gebruik maken van haar datacenter in Londen een altijd werkende stroomvoorziening. Om deze garantie kracht bij te zetten biedt het bedrijf klanten die toch worden getroffen door een stroomstoring, ongeacht hoe lang deze storing duurt, een jaar gratis dienstverlening.
Dit blijkt uit een nieuwe clausule die is toegevoegd aan de Service Level Agreement (SLA) van Volta. De garantie geldt voor een Tier III datacenter van Volta in Sutton Street, Londen. Het datacenter is voorzien van twee onafhankelijke 33kV stroomvoorzieningen, wat een continue stroomvoorziening naar het datacenter moet garanderen.
Platinum Power SLA
De nieuwe ‘Platinum Power SLA’ wordt aangeboden aan nieuwe klanten die hun racks willen onderbrengen in het Londense datacenter. Klanten die onverhoopt toch worden getroffen door downtime waarvoor Volta verantwoordelijk is krijgen voor alle getroffen racks een jaar lang gratis dienstverlening aangeboden. Volta stelt zich met de nieuwe garantie onder andere te richten op mediabedrijven en financiële en juridische organisaties.
Eerder dit jaar lanceerde Volta in het Londense datacenter al een ‘Power by the Hour’ tarief. Met dit tarief kunnen klanten ervoor kiezen per uur te betalen voor de colocatieruimte die zij afnemen. Hiermee richt Volta zich op kleine bedrijven en startups, maar ook op grote organisaties die op projectbasis colocatieruimte nodig hebben.