DCIM: I will follow you – deel 3 (slot)

Ik heb u de verzekering beloofd, de verzekering van aanstaand DCIM-succes. De verzekering is eigenlijk heel simpel: Maak prestatieafspraken met uw DCIM-partner.

Gratis software bestaat, maar gratis niet. U moet zich sterk afvragen hoe uw DCIM-partner geld (aan u) verdient, als de basis gratis is.

Prestatieafspraken zijn simpel te beschrijven en aan de hand van uw mijlpalen wordt voortgang en (deel)betaling voorgesteld. Het enige wat u hoeft te doen, is te zorgen dat er voldoende stappen zijn.

Zijn ze niet simpel te beschrijven, dan zijn ze niet het hulpmiddel dat u zoekt. Verder zoeken dus.

Er kunnen dan nog maar twee dingen gebeuren, u en uw DCIM-partner schrijven de prestatie doelen zo op, of het blijkt heel moeizaam te gaan. In het eerste geval, gefeliciteerd, zorg ervoor dat de prestaties uw DCIM-doelen zijn, die voor u van waarde zijn. Gaat het moeizaam bij u, uw DCIM-partner of tezamen of alle drie…. Weest gewaarschuwd. Nu door mij.

Johan Cruijff, zaliger, heeft het zo treffend beschreven:

Ik heb een vreselijke hekel aan iemand die beweegt, maar niet weet waar naartoe

Nu bent u zelfs door Johan zelf gewaarschuwd.

Succes ermee, uw succes is nu verzekerd.

Mees Lodder

Vroeger…

Nog even een verhaaltje uit mijn verleden: mijn baas van toen had, zoals het hoort 300.000 op gas met zijn Mercedes gereden en het werd tijd voor een nieuwe auto voor hem en zijn businesspartner. Het werd voor beiden een BMW 740i, een top auto in 1995. Beest van een 8-cilinder en met de i-knop. Dat was nieuw. Allemaal functies onder 1 knop. Beetje draaien en met 1 druk erop had je ‘ge-enterd’. Ze hebben de auto vervloekt. Stond meer in de garage, dan dat ie reed. De introductie van allerlei nieuwe sensoren en bedieningen, bleek de totale betrouwbaarheid zwaar te hebben aangetast.

U heeft ook een mooie auto lees DC. Alleen heeft u niet bij één leverancier gekocht, maar bij tien of meer, wel van topklasse. En nu verwacht u, lang na de koop, alles ‘effetjes’ te integreren en onder 1 knop te krijgen…

Typisch Marco Borsato gevalletje.

email

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *